[Tournoi] [27/09/08] TDR Tournament Berlin/Germany

C'est sur PS3 que ça se passe

Modérateur : Modz

Répondre
VR-Fist
Master Mind

Message par VR-Fist »

Sephi, do you preffer one side (1P/2P) over another?
Sephiroth Lune
Ze Freaky Stuff

Message par Sephiroth Lune »

don't care of it. if i can 2P it's nice, but if i'm at left side, that's not a problem for me.
kingofvf4
Ze Freaky Stuff
PSN : kingofvf5
XBL : kingofvf4

Message par kingofvf4 »

Liarrrrrrrrr :superlol:
Play a real game, play Virtua Fighter !
Sephiroth Lune
Ze Freaky Stuff

you don't know what you mean ... i've played on left side this week, and at the last 3 tournaments.

go on VF5 and shut up :smoke:
ErDaLiStA
Master of Muppets

Message par ErDaLiStA »

@NeoNinja
Hey ^^,

I have good news for you. You dont have to sleep under a bridge xD!

ARESone told me, that he would let you sleep at his apartment. He told me that some other players will sleep there, too, so dont expect so much comfort xD!

Here is the E-Mail of ARESone:
Tobsucht84@hotmail.com

Contact him to clear the details!

I am looking forward to see you at the tournament!

Greets
Erdal
Relax, take it easy!!! - - - www.tekkentreff.de
VR-Fist
Master Mind

Message par VR-Fist »

Sephiroth Lune a écrit :don't care of it. if i can 2P it's nice, but if i'm at left side, that's not a problem for me.
Yeah, it's hard to learn well on the left. I was playing unlimited casuals and still didn't learn to play well there. Then only one tournament was needed to force me to learn it :0razzy:

@ Erdal
There is like 25 people with question mark. Does it mean the spots are free if someone else is sure about coming?
ErDaLiStA
Master of Muppets

Message par ErDaLiStA »

@VR-Fist
I dont think that we will be more than 100 people, so I would say "If someone wants to come, than he should come." 1 or 2 more players... who cares ;)!

That means that there is nor really a limitation of the number of players. So it doesnt matter if there is a questionmark or not :)!

EVERYONE IS WELCOME!!!
Relax, take it easy!!! - - - www.tekkentreff.de
ombrejeriko
Master of Puppets

Message par ombrejeriko »

@Erdalista: i will come on this tournement but jsut me no other strasbourg player.

@Séphi: ben fab en fait pas trop chaud et sa caisse c'est une deux place. Donc en train sa va le faire aussi. voilou.
ARESone
Furby Hacker

Message par ARESone »

neoninja: as Erdal said... you are welcome at my castle (lOL)
only one problem... there are 3 other german players who want to come so there isnt much place for you people in my little living room loL but somehow we will make it I think =)

that email-adress Erdal gave to you is also my msn-addy... so if you want to you can add me there or in icq

@France-players: you're all welcome in Berlin! :super:
Sephiroth Lune
Ze Freaky Stuff

@ombre : ok, et du coup faut qu'on trouve de quoi dormir sur place la bas ? c'est à combien de temps ? t'as une idée du prix du billet ? je peux venir le jeudi soir, pour qu'on parte tranquillement le vendredi ?
ombrejeriko
Master of Puppets

OOOOOhhhhhhhhhhhhh bordel!!!!!!! j'en ai pour 300 euros de train.............................................. va falloir trouver un autre vice là sa vas pas aller! En prime on se tape 8 heures de trajet......................... attend on vat en allemagne pas en russie.

je matte sur easy jet au départ de balle-mulhouse...
ombrejeriko
Master of Puppets

@séphi: alourrrrr!!!! en a partant de bale-mulhouse on en a pour 157 franc suisse se qui fait en gros 120 euros l'aller-retour. tu peux compter encore 25 l'aller-retour strabourg-mulhouse. Puis les navette gare aéroport je dirais maxi 5 euros..... bon c'est moins reuch (sa reste reuch).... donc en gros 150 euros, pour moi... toi tu douille en Lyon-stras LA VIOLENCE!

sinon en temps de trajet la sa devient de la poésie! une heure de train, une heure d'avion, plus toute les autre perte de temps (embarquement, trajet navette, metro a berlin....)

ARHHHH!!! faut que yut change d'avis...il a une bonne caisse il juste pas chaud faut que je le chauffe!!!!

encore en truc si sa te dis de prendre l'avion, les billets de train pour aller a mulhouse on les achéteras sur place se seras moins chère que sur le net (train régionnal).

Pour ce qui est de pioncé las bas heu... ben... ja sais pas faut avec les teutons si il yen a qui peuvent heberger... persos je préfére pas trop on douille plus avec easyjet si on part le vendredi.
Sephiroth Lune
Ze Freaky Stuff

arf, je pensais que c'était à coté de stras moi :cry:

bon bin je vais regarder pour partir de lyon ou de paris, ça me couterait peut-être moins cher :gratte:
Sephiroth Lune
Ze Freaky Stuff

@erda : i've found low cost planes, but i have to take billets as soon as possible because this is the last places ... i will arrived on friday at 11h05 at Berlin Schoenefeld, someone could comes ? and some players could lodge me ?
come back on sunday at 07h45, same question, someone could bring me at the airport ?

thanks for all :smoke:
ombrejeriko
Master of Puppets

Sephiroth Lune a écrit :arf, je pensais que c'était à coté de stras moi :cry:

bon bin je vais regarder pour partir de lyon ou de paris, ça me couterait peut-être moins cher :gratte:
Heu... nananan!!! :nannan: Berlin c'est loin! mais surtout le reseau de train allemand est a chier!
Répondre

Retourner vers « [T5 DR] Tournois - Vidéoz »